10. dubna 2017

Fotokniha za recenzi

Helenky jsem poprvé narazila na firmu Saal Digital, která patří k předním výrobcům fotoproduktů v Evropě. I já se přihlásila k jejich akci "Fotokniha za recenzi", a tak jsem měla možnost jejich fotoknihu za zvýhodněnou cenu vyzkoušet.

Příprava fotoknihy mě moc bavila, jelikož program, ve kterém se fotokniha vytváří, je na ovládání velmi jednoduchý a já se v něm rychle zorientovala. Navíc nabízí skutečně nepřeberné množství nejrůznějšího rozmístění fotografií, rámečků, pozadí, klipartů.... Stránky si tak můžete vyšperkovat přesně dle svých představ. :)

Co musím velmi pochválit je rychlost dodání zboží. Fotoknihu jsem objednala a snad za 3 pracovní dny ji už měla doma! U konkurenčních společností jsem byla zvyklá na dodání za cca 3 týdny. A já se na ni vždycky tak těším, že to čekání je hrozné. U Saal Digital je to vážně rychlovka. :)


No a samotná kvalita fotoknihy je opravdu prvotřídní. Vybrala jsem si matné strany, což se mi líbí snad ještě více než stránky v lesku. Co mě po otevření knihy překvapilo byly fotografie vytištěné i na deskách fotoknihy, ještě jsem se s tím nesetkala, ale vypadá to dobře. Ostatní fotografie jsou vytištěné na silnějším papíře, což oceňuji, stránky se tak aspoň jen tak nezmačkají. :)



Za sebe mohu fotoknihy od Saal Digital jedině doporučit, já už nebudu objednávat jinde! Vyzkoušela jsem celkem 3 společnosti, u kterých jsem si nechala fotoknihu vytisknout a Saal Digital je jednoznačně nejlepší! A pokud i vy byste rádi fotoknihu vyzkoušeli, neváhejte, momentálně nabízejí seznamovací kupón v hodnotě 450 Kč - A TO SE VYPLATÍ! :)


11 komentářů:

  1. Take jsem na zacatku roku vyuzila akci a byla jsem fakt potesena kvalitou. Nadherne knihy delaji. Mam uz od nich i fotoobraz na platne a take super.;) doporucuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tuto akci využila již v loni. Kniha byla velkým překvapením, používají opravdu kvalitní a tvrdý fotopapír. Máme knihu v lesku a vypadá také moc dobře.
    Vaše fotečky v knize jsou nádherné.
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotoknihu mám jednu a "vylekalo" mě, že v té knížce jsme my sami ;-) tak už jsem se do žádné jiné nepouštěla. Pak jsem založila blog ... Hlavně, že Ti udělala radost. Dělat ji mě tenkrát taky moc bavilo. Krásné dny Luci, D.

    OdpovědětVymazat
  4. S myšlenkou na fotoknihu, jsem si nikdy nepohrávala a ani si nejsem jistá, jestli bych to zvládla. Sebe nefotím vůbec a ostatní rodinu jen výjimečně, ale mám spoustu fotek z našich výletů a z těch udělat fotoknihu by také nemuselo být špatné. Musím si najít příslušné stránky a omrknout, co takové tvoření obnáší. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak hlavne, ze potesila. Ja se snazims pise o klasicke albumy, ale fotoknihu uz take mam:-). Pekny den.M.

    OdpovědětVymazat
  6. Luci, povedla se.
    Mě dělá tyto knihy moje dcera, nevím kde, ale jsou vždy také hodně povedené, má talent na stylistiku.

    OdpovědětVymazat
  7. Tři dny dodávka, to fakt nechápu jak stíhají. Kniha vypadá úžasně, lepší než mít hromadu fotek v krabici od bot. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky ti za tip, přemýšlím, co babičce k devadesátinám a tohle se jeví jako dobrá myšlenka :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Lucko, moc pěkně jsi knihu vytvořila. Už jsem taky obdarovávala fotoknihou s velkým úspěchem, ale od jiné společnosti. Na tuto slyším odevšad samou chválu. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá moc hezky :-) My jsme chtěli svatební fotku na plátno a jak jsem tady četla, tak je taky dělají, takže stránky určitě navštívím :-) K.

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem si dělala knihu od této firmy, článek mám na blogu. A taky chválím :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu. :)